تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

شعر ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در . جدیدترین آهنگ های پاپ را در تهران پاپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

http://s11.picofile.com/file/8396125434/Garsha_Rezaei_Del_Nadaram.jpg

متن آهنگ گرشا رضایی دل ندارم

Garsha Rezaei - Del Nadaram

دل ندارم که بمونی ، دل ندارم که بری

دل ندادم که ببینم ، واسه رفتن حاضری

چی عوض شد توو وجودم ، این نبودم قبلِ تو

مطمئن باش هر چی بودم ، این نبودم قبلِ تو

اینم از من ، اینم از تو ، اینم از این زندگی

گاهی رازهاتو نمیشه ، حتی به خودت بگی

اون دوتایی ها تموم شد ، اما باز دوسِت دارم

دوس دارم گوشه یِ قلبت ، خودمو جا بزارم

من بهونت کرده بودم ، تا نفس باشی برام

میرم و میری و میدونی ، چقدر تو رو میخوام

برمیگردم به گذشته ، از همیشه خسته تر

چیزی از دلم نمونده ، که بگم منم ببَر

اینم از من ، اینم از تو ، اینم از این زندگی

گاهی رازهاتو نمیشه ، حتی به خودت بگی

اون دوتایی ها تموم شد ، اما باز دوسِت دارم

دوس دارم گوشه یِ قلبت ، خودمو جا بزارم

متن آهنگ دل ندارم از گرشا رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی