تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

شعر ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در . جدیدترین آهنگ های پاپ را در تهران پاپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

مهدی احمدوند سلام

متن آهنگ مهدی احمدوند سلام

Mehdi Ahmadvand - Salam

تکست آهنگ جدید سلام از مهدی احمدوند را در ادامه مطلب از تکست اهنگ پاپ مشاهده کنید

♫♫

سلام چقد آشنایی برام دستمو بگیر از تنهایی درام
نمیدونی من عاشق توام ...

من کنار تو تو آتیشم اصلا انگار نه انگار زمستونه
حالم خوبه و دیوونه بری زمستون پشت زمستونه
من عاشق توام ...

دنبالت دویدم تا پیدات کردم بعدش زل زدم بهت انقد نگات کردم
و رنگم پرید تا صدام کردی آخه با این دل بی صاحاب تو چیکار کردی
بگو تو فالم افتادی بهمنی کم حرف هفتادی
آره فقط تو قلق دلمو بلدی ...

ای دیوونه من حالم با حالت میزونه هر کی عاشق باشه میدونه
حالم چه حالیه ...

این حالی که دارم نیس عادی الان که روبه روم ایستادی
انگار خیالیه ...

نمیدونی چقدر صبر کردم مال خود خودم باشی تو
هی میگفتم که عین خودم حست باشه کاشکی تو
نمیدونی من عاشق توام ...

نمیدونی چقدر دوست دارم الان بگی بیا مال هم باشیم
دوست دارم فال بگیرم و تو طالعم باشی
نمیدونی من عاشق توام ...

بگو تو فالم افتادی بهمنی کم حرف هفتادی
آره فقط تو قلق دلمو بلدی ...

ای دیوونه من حالم با حالت میزونه هر کی عاشق باشه میدونه
حالم چه حالیه ...

این حالی که دارم نیس عادی الان که رو به روم ایستادی
انگار خیالیه ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی