تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

شعر ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در . جدیدترین آهنگ های پاپ را در تهران پاپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ جاوید شفیعی وای بر من

Javid Shafiei - Vay Bar Man

جاوید شفیعی وای بر من

متن آهنگ جدید جاوید شفیعی به نام وای بر من در ادامه مطلب...

وای اگه روزی چو من تنها بمانی
غم نشیند بر دلت از هر نشانی

بی دلیل گم کرده باشی خانه ات را
دست دیگر پر کند آن شانه ات را

درد دارد خاطراتت جا بماند
هرکسی جز من برای تو بخواند
بی قرار تو شدم ای همه قرار من مرو

وای بر من آتش عشقت مرا دیوانه کرده
وای بر تو بی کسی موی مرا
هی شانه کرده وای بر من

وای بر من رفته ای و در خودم هر شب شکستم
وای بر تو رفته ای من هنوز وابسته هستم
وای بر تو وای بر تو وای بر من

متن آهنگ جدید جاوید شفیعی وای بر من

روی قلبم مینویسم عشق تو
با من چه ها کرد

دست من را دست تقدیر
در خیابان ها رها کرد

وای بر من آتش عشقت مرا دیوانه کرده
وای بر تو بی کسی موی مرا
هی شانه کرده وای بر من

وای بر من رفته ای و در خودم هر شب شکستم
وای بر تو رفته ای من هنوز وابسته هستم
وای بر تو وای بر تو وای بر من

  • ۹۹/۰۸/۱۲
  • متن آهنگ

جاوید شفیعی

متن آهنگ

نظرات (۳)

  • Baby angel Kooki lover
  • فرست کامنت و فرست لایک 

     

    سلاام توام خفاشه شبی 😂😂؟

    پاسخ:
    پرفک بیب :|
    من برا اینکه خوابم ببره باید بیدارم ببازه😂😂
  • Baby angel Kooki lover
  • تنکسس

     

    اوه من ی ومپایرم و الان س نفر جز خودم بیدارن و توام هستیی 

    منو میشناسی ؟

    پاسخ:
    بله میشناسم
    تو ی ومپایری و الان س نفر جز خودت بیدارن و منم هستمم :|
  • Baby angel Kooki lover
  • 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

     

    خب معرفی میکنم : مائده هستم ۱۹ سالمه و بقیشو حسش نی بیا وبم درباره من بخون ...

    اینم بگم ک همونم ک باچالشش معروف شد ب منحرفه بیان 

    ادرس وبمم تو این کامنتم هس 😁

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی