تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

شعر ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در . جدیدترین آهنگ های پاپ را در تهران پاپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ علیرضا پویا به نام بی گدار

تکست آهنگ جدید علیرضا پویا بی گدار

.

عشقو تو دلم کردی بیدار بیگدار زد دلم این بار به دلت شدم بدهکار ای یار ای یار
میبری دلو با این رفتار شده حتی روزی صد بار دست از این کارا بردار ای یار ای یار


پرته حواسم به تو بازم یه جوری شدم از دست خودم چه گرفتارم
اما با این حال تورو دنبال میکنم نمیدونی که چقد تورو دوس دارم
پرته حواسم به تو بازم یه جوری شدم از دست خودم چه گرفتارم
اما با این حال تورو دنبال میکنم نمیدونی که چقد تورو دوس دارم
جز تو با دل من هیچکسی راه نیومد چی تو من دست خالی دیدی اینجوری به چشمت اومد
یه حرفیو میگم که باشی توی جریان هوش و حواس منو بدجوری پرت میکنه چشمات هر آن
پرته حواسم به تو بازم یه جوری شدم از دست خودم چه گرفتارم
اما با این حال تورو دنبال میکنم نمیدونی که چقد تورو دوس دارم
پرته حواسم به تو بازم یه جوری شدم از دست خودم چه گرفتارم
اما با این حال تورو دنبال میکنم نمیدونی که چقد تورو دوس دارم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی