تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

شعر ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در . جدیدترین آهنگ های پاپ را در تهران پاپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ امین بانی دل منم خدایی داره

Amin Bani - Dele Manam Khodayi Dare

تکست آهنگ جدید امین بانی به نام دل منم خدایی داره در ادامه مطلب...

 

به هر سازت رقصیدم دنیا
چه دردایی کشیدم دنیا

ولی عیبی نداره
دل منم خدایی داره

هزار بار تنها شدم دنیا
خوردم زمین پا شدم دنیا

ولی عیبی نداره دل منم خدایی داره
دل منم خدایی داره

یه دونه خدا بالا سرمه میدونم هوامو داره
آدما میان و یه روزی میرن خدا تنهام نمیذاره

وقتی توی دلم غمه تنها رفیقمه میشنوه درد دلامو
عاشقشم و عاشق منه حل میکنه مشکلامو

به هر سازت رقصیدم دنیا چه دردایی کشیدم دنیا
ولی عیبی نداره دل منم خدایی داره

به هر سازت رقصیدم دنیا چه دردایی کشیدم دنیا
ولی عیبی نداره دل منم خدایی داره

هزار بار تنها شدم دنیا خوردم زمین پا شدم دنیا
ولی عیبی نداره دل منم خدایی داره

یه خدا بالا سرمه میدونم هوامو داره
آدما میان و یه روزی میرن خدا تنهام نمیذاره

وقتی توی دلم غمه تنها رفیقمه میشنوه درد دلامو
عاشقشم و عاشق منه حل میکنه مشکلامو

یه دونه خدا بالا سرمه میدونم هوامو داره
آدما میان و یه روزی میرن خدا تنهام نمیذاره

وقتی توی دلم غمه تنها رفیقمه میشنوه درد دلامو
عاشقشم و عاشق منه حل میکنه مشکلامو

  • ۹۹/۰۷/۱۵
  • متن آهنگ

امین بانی

متن آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی