تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

شعر ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در . جدیدترین آهنگ های پاپ را در تهران پاپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

محسن یگانه موهات

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام موهات با کیفیت اصلی و 128 + به همراه متن آهنگ

Mohsen Yeganeh - Moohat

میکس و مستر : آرش پاکزاد ؛ کاور : مهران بهرامی


دانلود آهنگ با کیفیت اصلی


متن آهنگ موهات محسن یگانه

دلتنگت میشم
بکش دست نوازش رو سرم
پیشم بشین درد دلاتو میخرم
میشم پناهت غصه هات
مال خودم با من مدارا کن که بد عاشق شدم
چشمات قرارم رو گرفت از من به من رحم کن بهم خیره نشو اصلا
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی
من نبضم با لبخند تو میزنه
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی
من نبضم با لبخند تو میزنه
لب تر کن ببین دنیارو میریزم به پات سرکن با من که جونمو میدم برات
کار دلم دلتنگی دستاتو کم داره یه حسی که نمیتونم بگم
چشمات قرارمو گرفت از من به من رحم کن بهم خیره نشو اصلا
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی
من نبضم با لبخند تو میزنه
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی
من نبضم با لبخند تو میزنه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی