تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

شعر ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در . جدیدترین آهنگ های پاپ را در تهران پاپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

ایوان بند چهل گیس

دانلود آهنگ ایوان بند به نام چهل گیس

Evan Band - Chehel Gis

+ متن آهنگ چهل گیس از ایوان بند

ایوان بند چهل گیس | دانلود آهنگ ایوان بند به نام چهل گیس

متن آهنگ ایوان بند به نام چهل گیس

ای جان لیلی میخوامت
خیلی هرسی بی طاقتم
به تو بد عادتم
تو به من بی میلی
ای تو ماه از من جون بخواه از من میدونم غلطه ولی خاصیت عشقه واست مردن
عاشق نبودی دلت هری بریزه واسه اونکه عزیزه نفست بره راحت
عاشق نبودی که این حالو بدونی اینکه حتی بمونی دلم تنگ بشه واست
زیبای چهل گیس این چشمای خیس شد هوایی تو به زیبایی تو مگه میرسه زورم
تا خاطرخواتم هی کیش و ماتم ازم دوری نکن دلم نازکه چون عاشقم اینجورم
عاشق نبودی دلت هری بریزه واسه اونکه عزیزه نفست بره راحت
عاشق نبودی که این حالو بدونی اینکه حتی بمونی دلم تنگ بشه واست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی