تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

شعر ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در . جدیدترین آهنگ های پاپ را در تهران پاپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

ابزارهای دیگری هم برای شروع لازم دارم؟

بله. ابزار مناسب برای رشد تکنیک و تن شما بسیار تاثیرگذارند. موقعی که به عنوان نوازنده رشد می‌کنید، میتوانید اطراف خود را با لوازم مختلف که روی تن تاثیرگذارند پر کنید، پدال ها، اسلایدها و… .اما برای الان، اینها بسیار ضروری هستند:

مضراب بند کابل و تیونر که در ادامه توضیح خواهیم داد

مضراب

هیچ چیزی مانند حجم و تعداد مضراب‌های مختلف از لحاظ شکل و اندازه و ضخامت و جنس که در فروشگاهها عرضه می‌شوند گیج کننده نیست. وقتی با گیتار خود بیشتر و بیشترانس میگیرید، به دنبال امتحان مضراب‌های مختلف برای نواختن بهتر سبک خود خواهید بود. اما در کل، مضراب های پلاستیکی به خاطر انعطاف و خوش دست بودن پر طرفدار هستند. ما پیشنهاد می‌کنیم که برای شروع با سایز و شکل استانداردی کار کنید، مانند مضراب سلولوییدی فندر، نیازی به ذکر کردن نیست که مضراب سلولوییدی کلاسیک در بین بسیاری از نوازندگان به عنوان استاندارد شناخته شده است.

بند

بند برای ثبات سازضروری است، خصوصا موقعی که میخواهید ایستاده بنوازید. و باز تنوع محصولاتی که با آن مواجه خواهید شد وسیع است و جنس و طراحی که انتخاب می‌کنید به اختیار خودتان است. هرچند که برای شروع باید راحتی اولویت انتخاب شما باشد. انتخاب بندی که حداقل ۲ اینچ پهنا داشته باشد و دارای پد باشد که از درد شانه و گردن پیشگیری می‌کند.

کابل

کابل میتواند به سرعت تن شما را خراب یا درست کند، پس کابل ابزاری که کوتاه تر از ۱۸٫۶ فوت باشد و از دو طرف تقویت شده و محکم باشد باعث کم شدن نویز و بهبود سیگنال می‌شود.

تیونر

 

شما با یک تیونرالکتریک، بسیار سریع تر و دقیق تر میتوانید گیتار خود را تیونینگ(کوک) کنید. تیونر کروماتیک را امتحان کنید، که به شما اجازه میدهد که با هر کلیدی تیونینگ را انجام دهید. تیونر‌های وصل شونده که به صفحه سایز متصل می‌شوند و از طریق لرزش تارها تیونینگ می‌کنند، برای مبتدیان بسیار مناسب‌اند، چرا که قابل حمل و مشاهده و بسیار ساده هستند. و برنامه‌ی تیونینگ فندر هم وسیله‌ی فوق العاده‌ای است و تیونینگ‌های متفاوتی را روی گوشی شما ارایه می‌کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی