تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

شعر ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در . جدیدترین آهنگ های پاپ را در تهران پاپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ زخمی خشابم پره

Zakhmi - Kheshabam Pore

تکست آهنگ جدید خشابم پره از زخمی در ادامه مطلب..

 

ببین اگه میخوای اون چیزی باشی که دیگران ازت میخوان

هیچوقت نمیشی اون چیزی که خودت دوست داری

مهم نی من کی ام ، چی ام، کجام

مهم اینه که ازم چی میشنوی

فقط یه چیز ، حقیقت

ببین من پیِ آرزومم

هنوزم تووی راه خونم

بگو * خار چراغ سبز

نگو چی بخونم بگو چی نخونم

من هنو پیِ آرزومم

پیِ ساختن راه خونه ام

بدجوری بهش اعتیاد دارم و

دوست دارم فقط اونجا بمونم

من نه مثل کامران و هومنم ، نه مثلِ شجریان

الانم خیلی وقته خودم و کشیدم بیرون از جریان

من نه قاطی راستی هام

نه قاطی چپ هام وایسادم وسطِ گود

زبونِ جوونِ جامعه شدم از همون ابدیام

وای دیگه نمیدونم من دارم چی میگم اصاً

من همون بچه ایم که میگم دنیا

یه روزی حقمو میگیرم ازت

مهم نی کی میره چپ میره راست میره

غرب میره شرق میره وسط

مهم اینه من سره عشق بی اندازه واسه رپ میمرم اصاً

حالا هی بده بد و بیراه هی بده فحش

بگو رپ توو ایران تووی موزیک نیستش

ولی من میگم هنرمند نی

اونی که در نمیاد تووی موزیک جیکش

کاره من یعنی دیدن و گفتن واقعیتی که تو اجتماع خوابیده

شما بهتره دختره بندر و بچسبی خوشگلم موزیک پیشکش

من دیگه آماده ام بزنم ، من خشابم پُره

ایندفعه ماشه رو میکِشم ، خدایا منو ببخش

من دیگه آماده ام بزنم ، من خشابم پُره

ایندفعه ماشه رو میکِشم ، خدایا منو ببخش

 

تکست آهنگ خشابم پره زخمی

 

نه جزو هیچ فرقه ای نمیرم

قاطی هیچ گروه و عده ای نمیشم

من دینم خوبی و خداس و

گوشمو دیگه به هیچ قِصه ای نمیدم

دیگه نیا بگو در گوشِ من

از اون قِصه هایی که تووی بهشت چیدن

دیگه نیا بگو در گوشِ من

از اون فرشته ها که تووی بهشت ریختن

وقتی دونه دونه دشمنات دوست و آشنا

همه از نداری تووی روزن ناشتا

وقتی توو جهنم میگی قصه از بهشت

بهم حق بده که بزنم بهش نیشخند

من اینم ، همینم ، رازی ام از اینم

به تخم چپ پسرم که یه سری بیست چاری شاکی ان از اینم

من اینم ، همینم ، همرنگ خاکِ زمینم

میگم و میخونم ، نمیشه باشه نبینم

ندیدم ندیدم زیرِ پام کشیدن پریدم

میرم و همینه مسیرم ، یه سری گرگ توو کمینن

پَ بگو بیان ، بگو بیان ، بگو بیشتر بیارن

پَ بگو بیان ، بگو بیان ، بگو بیشتر بیارن

پَ بگو بیان بگو بیان بگو تیشه هم بیارن

بگو ریشه رو بزنن ، من برات یه مزرعه میکارم

من دیگه آماده ام بزنم ، من خشابم پُره

ایندفعه ماشه رو میکِشم ، خدایا منو ببخش

من دیگه آماده ام بزنم ، من خشابم پُره

ایندفعه ماشه رو میکِشم ، خدایا منو ببخش

نظرات (۱)

خدایی آهنگه خیلی عااااااااااااالیه

عاشق اهنگاشم

کلا از رپ خوشم میاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی