تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

شعر ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در . جدیدترین آهنگ های پاپ را در تهران پاپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ سامان جلیلی به نام جنون

Saman Jalili - Jonoon

بصورت کامل در ادامه مطلب رسانه تهران پاپ.

مث تو جایی ندیدم
چقد تنهایی کشیدم
من آخر قصه رو میدیدم
تا حالا شده یک بارم
تو بهم بگی دوست دارم
من جز تنهایی چی دارم
اگه بد بودم واست
اگه قلبم زود جا زد دیگه
میرم خیالت راحت
چشات خیره به ساعت شد
دیگه وقت رفتن شد
حیف عشقی که با تو حرومم شد
جنونه عشق تو عین جنونه
هرکی میاد نمیمونه
هرکی میاد نمیتونه
من اینم زندگی کردم با تو
هرکی که خواست بشه جا تو
کو برسه بشه تا تو
از چشمات افتادم
از وقتی دل دادم
حق دارم بهت وابسته شم
میدونی بری چی میکشم
جنونه عشق تو عین جنونه
هرکی میاد نمیمونه
هرکی میاد نمیتونه
من اینم زندگی کردم با تو
هرکی که خواست بشه جا تو
کو برسه بشه تا تو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی