تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

شعر ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در . جدیدترین آهنگ های پاپ را در تهران پاپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ رفیق از بنیامین بهادری

رفیقی که یه رنگه ، باهات تا پایِ مرگه

وقتی که اسمت میاد ، واسه تو با سَر میاد

چی شد که من ازت دور شدم

نامردیه این دور شدن

خدایی دلتنگتم ، کجایی دلتنگم؟

زیرِ بارون مونده بودم

خیس و خراب و داغون و در به در

اومدی رفیق ، اومدی رفیق

وقتی که بازیم میداد سرنوشت

وقتی شکست خورده بودم توو عشق

اومدی رفیق ، اومدی رفیق

زیرِ بارون مونده بودم

خیس و خراب و داغون و در به در

اومدی رفیق ، اومدی رفیق

وقتی که بازیم میداد سرنوشت

وقتی شکست خورده بودم توو عشق

اومدی رفیق ، اومدی رفیق

خدا رسوند تو رو برام

واسه منی که دائما توو ماجرام

دوباره تنگ شده دلم واست

دلم تو رو میخواد همین الان

نفس نفس زدی برام

بی صدا عمرتو گذاشتی تو به پام

من از پس تمومِ خوبیات ، نه نشد که بر بیام

زیرِ بارون مونده بودم

خیس و خراب و داغون و در به در

اومدی رفیق ، اومدی رفیق

وقتی که بازیم میداد سرنوشت

وقتی شکست خورده بودم توو عشق

اومدی رفیق ، اومدی رفیق

زیرِ بارون مونده بودم

خیس و خراب و داغون و در به در

اومدی رفیق ، اومدی رفیق

وقتی که بازیم میداد سرنوشت

وقتی شکست خورده بودم توو عشق

اومدی رفیق ، اومدی رفیق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی