تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

شعر ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در . جدیدترین آهنگ های پاپ را در تهران پاپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ خداحافظ از علی لهراسبی

Text Music Ali Lohrasbi Khodahafez

خداحافظ برو هواتو دارم من خداحافظ نذار بلرزه باز قلبم برس به دادم ندیدی بی تو تا کجا ادامه دادم.

http://bayanbox.ir/view/4916609764203594794/ali-lohrasbi-khodahafez.jpg

بصورت کامل در ادامه مطلب رسانه تهران پاپ

دسنم از دستای تو دور موند

چون چشم دنیا شور بود

خنذه هام بعد تو بی روح بود

شرط تو قد یه کوه بود

چی شدش بی معرفت

کی تورو اینجوری دیوونه کرد

اون قلب سنگیه بی رحم بی درد

هی تورو هی دورو دور تر میکرد

برس به دادم

ندیدی بی تو تا کجا ادامه دادم

نشد بدون تو بیا برس به دادم

نیومدی دیگه نیا تمومه کارم

کجایی عشقم

نشد بگم نرو دلم نیومد هر بار

بگم نرو که بند اومد زبونم انگار

کجایی عشقم بیا برس به دادم

خداحافظ همیشه یادتم با عشق

خداحافظ دلم همیشه همراهته

خداحافظ برو هواتو دارم من

خداحافظ نذار بلرزه باز قلبم

برس به دادم

ندیدی بی تو تا کجا ادامه دادم

نشد بدون تو بیا برس به دادم

نیومدی دیگه نیا تمومه کارم

کجایی عشقم

نشد بگم نرو دلم نیومد هر بار

بگم نرو که بند اومد زبونم انگار

کجایی عشقم بیا برس به دادم

چی شدش بی معرفت

کی تورو اینجوری دیوونه کرد

اون قلب سنگیه بی رحم بی درد

هی تورو هی دورو دور تر میکرد

چی شدش بی معرفت

کی تورو اینجوری دیوونه کرد

اون قلب سنگیه بی رحم بی درد

هی تورو هی دورو دور تر میکرد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی