تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

شعر ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در . جدیدترین آهنگ های پاپ را در تهران پاپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ حامد همایون نارفیق

متن آهنگ حامد همایون به نام نارفیق

Hamed Homayoun Naa Refigh

من که درداتو بغل کردم برات
دستمو تا ته عسل کردم برات
من که بارونی شدم دور و برت
اما خورشیدو گرفتم رو سرت
ای دلیل گریه ی رو گونه هام رفتی بالا اما از رو شونه هام
فکر میکردم مثل جون بودم برات اما نه من نردبون بودم برات
من کنار هیشکی دردم کم نشد من رفیقامم عوض کردم نشد
همه ی یک جوری نشون دادن بدن اونا که دورم بودن دورم زدن
من کنار هیشکی دردم کم نشد من رفیقامم عوض کردم نشد
همه ی یک جوری نشون دادن بدن اونا که دورم بودن دورم زدن
من که یه عمره صدامو میخورم چوب خوبی کردنامو میخورم
من بمیرم خون من پاته برو این جهان دار مکافاته برو
من درت آوردم از غم یادته من بزرگت کردم عشقم یادته
قلب من به بودن تو شک نداشت بشکنه این دست که نمک نداشت
من کنار هیشکی دردم کم نشد من رفیقامم عوض کردم نشد
همه ی یک جوری نشون دادن بدن اونا که دورم بودن دورم زدن
من کنار هیشکی دردم کم نشد من رفیقامم عوض کردم نشد
همه ی یک جوری نشون دادن بدن اونا که دورم بودن دورم زدن

  • ۹۸/۱۲/۰۴
  • متن آهنگ

حامد همایون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی