تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

شعر ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در . جدیدترین آهنگ های پاپ را در تهران پاپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ جدید فرزاد فرزین با نام نفس

Farzad Farzin - Nafas

تکست آهنگ نفس فرزاد فرزین را در ادامه مطلب از تکست اهنگ پاپ مشاهده کنید


این شهر و خیابوناش، بعد تو دلگیره

چون همه خاطره هاش، از تو جون میگیره

تا کجایِ قلب من، ریشه کردی عشقم

هر چقد دور بشی، دیگه بی تاثیره

نفس نفس کنارتم، با هر نفس به یادتم

من عاشقت شدم یه روز و تَرک نمیشه عادتم

هر وقت دلت هوامو کرد، توو بارونا قدم بزن

بدون همیشه خاطرت، عزیزه و میمونه توو قلب و یاد من

لحظه ها میگذرن و، من همونجا موندم

توو همون لحظه که عشق تو رو میسوزوندم

قلبم آتیش گرفت، هر قدم دور شدی

میدونستم نمیخواستی، ولی مجبور شدی

نفس نفس کنارتم، با هر نفس به یادتم

من عاشقت شدم یه روز و تَرک نمیشه عادتم

هر وقت دلت هوامو کرد، توو بارونا قدم بزن

بدون همیشه خاطرت، عزیزه و میمونه توو قلب و یاد من

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی