تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

شعر ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در . جدیدترین آهنگ های پاپ را در تهران پاپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ پاپ امین رستمی به نام دبلر

میبینمت دل میشه پر پر

این چه حسیه آی دلبر

این عشق میکشه منو آخر

این چه حسیه آی دلبر

با تو آرومه دلم آرومه دلم

تووی قانونِ دلم به تو محکومه دلم
 

آهنگ دبلر امین رستمی

ادامه متن اهنگ در ادامه مطلب ...

متن آهنگ دلبر امین رستمی

دلبر مبری هوش و حواس از سر

دلبر بیا بزنیم به سیم آخر

دلبر نکنه نداری قلبمو باور

دلبر بیا که گذشته آب از سر

تو قلبت آتیشه تو دل من بیشتر

این چه حسیه آی دلبر

جنگ عقل و قلب نا برابر

این چه حسیه آی دلبر

با تو آرومه دلم آرومه دلم

تووی قانون دلم به تو محکومه دلم

دلبر مبری هوش و حواس از سر

دلبر بیا بزنیم به سیم آخر

دلبر نکنه نداری قلبمو باور

دلبر بیا که گذشته آب از سر

میبینمت دل میشه پر پر

این چه حسیه آی دلبر

این عشق میکشه منو آخر

این چه حسیه آی دلبر

با تو آرومه دلم آرومه دلم

تووی قانونِ دلم به تو محکومه دلم ، دلبر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی