تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

تهران پاپ | متن ترانه های جدید ایرانی

متن ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در تهران پاپ.

شعر ترانه های جدید ایرانی در سبک پاپ ، متن آهنگ ، دانلود آهنگ جدید پاپ ، موزیک ویدیو در . جدیدترین آهنگ های پاپ را در تهران پاپ خیلی راحت دانلود کنید.

طبقه بندی موضوعی

منبع این مطلب مقاله ای در مورد سیستم ایمنی بدن از سایت نیوتکس هست که پیشنهاد می کنم حتما مقاله اصلی رو ببینید و از تماشای ویدیوی قرار گرفته لذت ببرید.

ساخت آنتی بادی ، بنیان دفاع اختصاصی

می دانید پادتن چیست؟ ساخت پادتن یا همان آنتی بادی ، قدرتمند ترین واکنش بدن نسبت به عوامل بیماری زاست. آنتی بادی نوعی پروتئین است که از سلول های لنفوسیت ترشح می شود و به آنتی ژن ها حمله می کند تا آنها را از کار بیندازد.

این سیستم دفاعی به این دلیل اختصاصی نامیده می شود که لنفوسیت‌ها به‌ طور اختصاصی عمل می‌کنند ، به این معنی که هر لنفوسیت نوع خاصی از عوامل بیگانه را نابود می کند.

دلیل این امر این است که هر آنتی ژن برای اینکه خنثی شود به آنتی بادی خاص خودش احتیاج دارد. به این ترتیب بدن انبوهی از سلول های سازنده پادتن را به کار می گیرد تا پادتن های متنوع تولید کند.

 

ایمنی هومورال

 

لنفوسیت ها پس از ترشح آنتی بادی ، آن را مستقیما به جنگ آنتی ژن ها می فرستند. از آنجایی که آنتی بادی در خون منتشر می شود ، این نوع از دفاع اختصاصی را ایمنی هومورال می نامند.

 

آنتی بادی ها پس از برخورد به آنتی ژن مخصوص به خودشان ، آن را بی اثر می کنند و به این ترتیب سلول های ماکروفاژ می توانند به سرعت آنها را ببلعند و از بین ببرند.

 

در تمام این پروسه دفاعی ، جالب ترین بخش این است که لنفوسیت ها پس از خنثی سازی آنتی ژن ها تقسیم می شوند و سلول های جدیدی به نام لنفوسیت خاطره را به وجود می آورند. لنفوسیت های خاطره دارای حافظه هستند و ساخته می شوند تا در دفعه بعدی بدن با سرعت بیشتری بتواند عامل بیگانه را از بین ببرد.

  • ۹۹/۱۱/۱۵
  • متن آهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی